wtorek, 1 stycznia 2013

FIVERESTAURANT - pyszne jedzenie i super obsługa

Fiverestaurant na ul.Grzybowskiej poznałam podczas Euro 2012 - oglądaliśmy tam mecze ponieważ restauracje transmituje najróżniejsze wydarzenia sportowe na dużych telewizorach. Wtedy oprócz pysznej olbrzymiej pizzy (poważnie, tak dużej chyba jeszcze nie widziałam ) nic więcej nie jadłam, testowałam za to napoje alkoholowe, których w Five jest pod dostatkiem : piwo, wino, kolorowe drinki - często w promocjach  wino za 5 zł, teraz aktualna promocja to w sobotę i niedzielę - 50 % na piwo.

Restauracja jest elegancka i bardzo przyjemna, idealna na randkę, spotkanie biznesowe czy wieczorne spotkanie z przyjaciółmi.



Ostatnio miałam przyjemność wpaść do Five na obiad. Muszę zaznaczyć, że obsługa jest tam bardzo miła i jest to pierwsza od dłuuuugiego czasu restauracja w Warszawie gdzie nie musiałam prosić o słomkę do piwa :)
Obiad zaczęliśmy od zupy - żurek dobry, 9zł , ale porcje zup niestety bardzo małe.Miejmy nadzieje, że małe kubeczki na zupy kiedyś zamienią się w większe miski bądź talerze.



Jednak jak zobaczyłam swoją sałatę - polędwiczki wieprzowe na sałacie, pomidorach z brokułami , oliwkami oraz czerwoną cebulą za 25,90 zł to cieszyłam się, że zupa była mała ponieważ porcja wyglądała na olbrzymią. Wyglądała pięknie i smakowała równie dobrze, to bez żadnej ściemy najlepsza sałata jaką jadłam. A porcja taka, że trochę musiałam zostawić bo mimo, że bardzo chciałam mój brzuch nie dał rady zmieścić wszystkiego. Pycha naprawdę pycha !!! Już wiem, że spróbuje w najbliższym czasie jeszcze wszystkie inne sałaty jakie są w karcie a wybór jest spory  w pierwszej kolejności będzie to cesar z krewetkami królewskimi oraz świeży szpinak z gorgonzolą, smażonym bekonem, suszonymi pomidorami i orzechami włoskimi.



Kolejne danie, które wyglądało i smakowało znakomicie to grillowana pierś z kurczaka z suszonymi pomidorami i mozzarellą 31,99 zł.



Jednego jestem już pewna, że kuchnia w Five mimo, że może nie należy do najtańszych jest rewelacyjna, a czasami warto wydać więcej a zjeść coś na pewno super, a w Five jedzenie jest super. Każdego dnia tygodnia znajdziemy promocje np. czwartki piątki świeże mule za 39,90 z ja wybieram się na środę z krewetkami - druga porcja gratis. I naprawdę już nie mogę się doczekać mojego następnego, kulinarnego spotkania w tej restauracji. Było przepysznie. Polecam smakoszom.

Śledzcie FB, tam info na bieżąco o promocjach : http://www.facebook.com/Fiverestaurant, strona www :

Alicja Jurkowska



1 komentarz: