środa, 2 stycznia 2013

LIMONCZELLO - czyli miejski styl w najlepszym wydaniu

Limonczello to energiczna, pewna siebie dziewczyna , która ceni sobie wygodę i lubi miejski szyk. Nie podąża ślepo za modą, ale stawia na jakość i indywidualizm. To kobieta wyluzowana, szukająca niebanalnych rozwiązań w modzie.



Dla mnie Limonczello to miejski styl - trochę sportowy, trochę elegancki, dobry na każdą okazję - i na randkę i na rower, na imprezę, zakupy, spacer.... . Styl idealny własnie taki jak lubię. Wygodny i dobrze wyglądający. Kojarzy mi się z wiosną, z siedzeniem nad Wisłą i patrzeniem na zachody słońca. Wzbudza we mnie taki luz, miejski luz, który przy wszystkich obowiązkach i stresach jest potrzebny każdemu z nas.



Markę tworzy Aneta Zagroda, studentka warszawskiego ASP. Limonczello powstało w październiku, wiec jest bardzo świeże. Markę tworzy jak na razie w pojedynkę, choć niedługo przy tworzeniu kolekcji męskiej ma się to zmienić - kolekcja będzie pod inną nazwą "PO CO" :) ( nie możemy się doczekać )



" Już jako mała dziewczynka lubiłam projektować..., Limonczello zaczęło się od tego, że zaprojektowałam sobie sukienkę na weselę mojego brata i bardzo dużo osób zaczęło mi mówić, że minęłam się z powołaniem.... tak któregoś wieczoru usiadłam i zaczęłam rysować, po tygodniu wróciłam do tych projektów, nadal byłam z nich zadowolona i stwierdziłam, że dam to do uszycia i zobaczę czy się spodoba ludziom... "






Nazwa powstała od koloru - limonki, który widać po wstawkach w ubraniach (eko skórki), chodziło też o to by nazwa kojarzyła się z kobietą, dziewczyną. Pierwsza kolekcja jest sportowa bluza, spodnie dresowe... następna, która jest tworzona będzie bardziej codzienna,do pracy, na miasto na wyjazd. W planach jest też zrobienie unikatowej kolekcji sukienek, które będą sprzedawane tylko w pojedynczych egzemplarzach. Ubrania wykonywane są z bardzo dobrych materiałów - bawełna z Polski a limonkowa eko skóra sprowadzana jest z Francji. Projektuje Aneta, szyje szwalnia, ale nie zawsze bo będą projekty, które uszyje sama.






Ubrania Limonczello można znaleźć na FB : http://www.facebook.com/limonczellostore - zapraszamy.
Trzymamy kciuki za tą młodą markę i już nie możemy doczekać się nowej kolekcji ! :)



Ala Jurkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz