piątek, 4 stycznia 2013

BEIRUT hummus & music bar- hummus w Warszawie

Mam już tak, że lubię próbować wszystkich rzeczy, których jeszcze wcześniej nie jadłam. Nowe doświadczenia kulinarne to moje hobby, pasja trochę obsesja. Jedzenie jest dla mnie zdecydowanie czymś więcej niż tylko zaspokojeniem głodu ( czasami boje się, że na tym punkcie jestem świrnięta :) chce spróbować prawie wszystkiego czego jeszcze nie jadłam ( prawie bo są oczywiście potrawy, których nie wezmę nigdy do ust). W poszukiwaniu nowych doświadczeń trafiłam właśnie do BEIRUT hummus & music bar ponieważ obiło mi się o uszy, że jest to fajne miejsce w którym można zjeść hummus, którego wcześniej nie jadłam.



Pierwsza moja wizyta skończyła się jednak na kofcie i burgerze z jagnięciny. Jedno i drugie bardzo dobre choć porcje małe, więc polecam jak macie ochotę coś przegryźć a nie na duży głód. Kofta jak i większość dań w Beirucie podawana jest z fajna pitą, którą można jeść ze swoim daniem wedle uznania na różne sposoby.

Beirut mieści się na ul. Poznańskiej, wnętrze jest bardzo przyjemne lecz trochę ciemne. Najfajniej wygląda w lato jak duże okna są otwarte całe i siedzi się jakby w oknie. Dla mnie miejsce bardziej na wieczorne spotkanie ze znajomymi a nie rodzinny obiad.


Menu w Beirucie to przede wszystkim hummus. Pozycji jest chyba z 15 każda z innymi dodatkami w cenie bardzo przystępnej bo do 20 zł. My zamówiliśmy z wołowiną i cebulką oraz z jagnięciną , ale jest też dużo opcji bez mięsnych - do wyboru do koloru.

Hummus wyglądał pięknie podany z pitą.



Zachwycałam się nad jego wyglądem dłuższą chwile zanim spróbowałam. Trochę bardziej smakował mi z wołowiną. Pierwsze parę kęsów pycha, jednak po następnych paru zmienił mi się jego smak na bardziej mdły. Porcja jest duża dlatego wydaje mi się, że dużo lepszym rozwiązaniem jest zamówienie jednego dla dwóch osób do piwa jako przekąska. No i na pewno na taką porcję powinna być jedna pita więcej bo połowę porcji jadłam już bez pity więc na samym końcu było już ciężko. Trudno mi tak naprawdę ocenić to danie bo nie mam jak na razie żadnego porównania. Było to bardzo ciekawe doświadczenie kulinarne, ale wiem że już nie zamówię jednej całej porcji dla siebie samej.

Obsługa bardzo sympatyczna :) BEIRUT hummus & music bar polecam ze względu na jego oryginalność kulinarną i tym, którzy lubią próbować oraz na bardzo przystępne ceny, polecam na wieczory ze znajomymi przy piwku :)

Link : http://www.facebook.com/pages/BEIRUT-hummus-music-bar/229463717106277?fref=ts


Alicja Jurkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz