wtorek, 16 października 2012

PARI PARI - czyli trochę Paryża w Warszawie :)

Pari Pari znajduje się w samym sercu Warszawy wchodząc do środka przenosimy się do centrum Paryża.

Wita nas nieduże a przestronne wnętrze, jest miło i przytulnie z akcentami francuskimi.




Jednak w Pari Pari wnętrze nie jest głównym atutem, najważniejsza jest karta z daniami - znajdziemy w niej kuchnie francuską z domieszką kuchni ogólnie europejskiej. Można zamówić nawet ślimaki ( 26 zł). W karcie znajdziemy naprawdę wszystko od naleśników, makaronów, burgerów po ryby i owoce morza oraz mięsa. Pierwsze co pomyślałam na ten temat to to że ta różnorodność może jest za duża może dania powinny być bardziej tematyczne - tylko z drugiej strony dlaczego ? Bo tak jest ogólnie przyjęte i inaczej nam się nie podoba ? Postanowiłam puścić wodze wyobraźni i zanurzyć się w tym niezmiernie ciekawym menu.

W Pari Pari codziennie są ciekawe promocje naprawdę warto na nie zerknąć okiem ( na naleśniki, burgery, mule... ). Ja skorzystałam z promocji weekendowej i po długim namyślę zamówiłam pół kaczki z sosem pomarańczowo figowym 32 zł - cena jak na pól kaczki naprawdę rozsądna. Towarzysz mojej kolacji zamówił natomiast zraziki z polędwiczki wieprzowej z jabłkiem i śliwką w sosie żubrówkowym i kluskami lanymi  też za 32 zł.

Kaczka po pierwsze była naprawdę ogromna, dla osoby takiej jak ja nie do zjedzenia cała z braku miejsca w brzuchu podana z pysznymi ziemniaczkami na maśle i jabłkiem. Sam jej widok zrobił na mnie ogromne wrażenie.


Smaczna, podana od serca, właściwie ja byłam najedzona połową porcji, w dobrej cenie.

Ale zraziki z polędwiczek wołowych to dopiero niebo w gębie. Było to na pewno jedno z najlepszych dań jakie w ogóle jadłam, niezwykłe połączenie smaku - sos żubrówkowy, lane, kładzione kluski, owoce - naprawdę smak nie do opisania do tego fajna sałatka  :)


Do tego wszystkiego baaardzo, naprawdę bardzo miła Pani Kelnerka. 

Do Pari Pari na pewno wrócę nie raz wypróbować reszty dań z kary, wszystkie wyglądają ciekawie. Jest to miejsce z bardzo dobra kuchnią w przystępnej cenie. Zapraszam, musicie sami spróbować :)




Alicja Jurkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz