piątek, 5 października 2012

BLACK SHEEP

Młody lokal, świeże tchnienie, alternatywny klimat, czyli BLACK SHEEP Pub & Snowstore przy Alei Jana Pawła wejście od Nowolipek. Trafiłam bez problemu, bo u drzwi przywitała mnie wielka, biała owca:) Miejscówka zapewne wkrótce będzie tętniącą życiem arterią, ma potencjał i klimat.

Cztery poziomy przygotowane do dobrej zabawy. Na samym dole znajduje się sklep nie tylko z odzieżą, czy dodatkami na stok, ale goszczą tam alternatywni projektanci, których ma być coraz więcej.


Poziom zero, to bar ze stolikami, na górze jest miejsce na chiiloutową pogawędkę na sofach albo sympatyczną imprezkę.

Poziom czwarty to koncerty, pokazy, degustacje i różne akcje:) Dużo miejsca, nowoczesny design, wąsaci Panowie i szeroko pojęta kuchnia europejska.

Ja skorzystałam z zestawu lunchowego, który serwowany jest do 17:00 - dwa do wyboru, ja postawiłam na polskie smaki.
http://www.facebook.com/blacksheepwarsaw Black Sheep, to dobre miejsce dla młodych, ciekawych, alternatywnych:) Dużo się tam dzieje i dziać będzie jeszcze więcej!!

Becia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz