wtorek, 18 grudnia 2012

HI - marka z przesłaniem



Na Polskim rynku widać ostatnio wysyp marek z nadrukami na koszulkach i ubraniach, jednak nie wszystkie mają sens i przekaz. Inaczej jest z marką Hi, której nadruki przekazują nam pewne wartości o, których powinniśmy pamiętać w codziennym życiu.



Założycielem marki jest Maciek Maryański, 21 letni student grafiki, który firmę założył zaledwie 4 miesiące temu, jak sam mówi, na każdym kroku pomaga mu jego dziewczyna, razem omawiają projekty, jeżdżą na targi i prowadzą fanpage'a. 
W kolekcji znajdziemy damskie i męskie koszulki typu slim fit, z pięcioma rożnymi wzorami, w dwóch kolorach - białe i ciemnoszare. Koszulki są ręcznie szyte w Łodzi, z wysokiej jakości bawełny. Znajdziemy też torby ekologiczne, w 100 % naturalne w kolorze ecru, w czterech wzorach. Na zimę zostały wprowadzone czapki z logo HI, które występują w dwóch wersjach : ocieplane z pomponem lub klasyczne podwijane, jak również rękochrony czyli długie ocieplacze na dłonie.




Do tego obrazy z grafikami wykonane na płótnie  w rożnych rozmiarach, oraz plakaty i przypinki. Wszystkie produkty są produkowane w Polsce.

Maciej Maryański

" Obecna kolekcja jest naszą pierwszą produkcją, przy jej tworzeniu nabraliśmy sporo doświadczenia i nowych pomysłów. Z początkiem nowego roku planujemy wydać nową serię koszulek o nowych wzorach i krojach, a także bluzy damskie i męskie. Mamy bardzo wiele pomysłów na rozwój firmy, oprócz nowych projektów graficznych chcemy podejmować również inicjatywy społeczne mające na celu przebiegunowanie dotychczasowego stylu życia - z takim zamiarem powstała ta firma. "








Wszystkie wzory i grafiki projektują sami. Koszulki były zaprojektowane, krój opracowany a szycie i sitowanie zlecone zaprzyjaźnionej firmie w Łodzi. Torby ekologiczne są zamawiane a następnie też sitowane w Łodzi. Czapki i rękochrony zlecone firmie zewnętrznej. Torby są z naturalnych materiałów ( 100 % bawełna ) - przyjazne dla środowiska, łatwo ulegają biodegradacji - nadają się do ponownego przetworzenia. Materiał na koszulki posiada certyfikat Oeko-Tex Standard 100, który świadczy o jego najwyższej jakości i daje gwarancję, że jest on wolny od wszelkich szkodliwych dla zdrowia i środowiska substancji. Reszta produktów nie ma specjalnych ekologicznych właściwości, ze względy na duże koszty, ale marka Hi stale dąży do 100 % ekologii w swoich produktach, maja to też na uwadze przy projektowaniu nowej kolekcji.



" Od samego początku mieliśmy konkretną wizję co do firmy. Idea "Zwolnij, przestań podążać za tłumem i rób to co kochasz " to czubek góry lodowej pod względem tego co mamy do powiedzenia, ale od czegoś trzeba zacząć i uważam, że to dobry fundament. Chodzi o to, że żyjemy w systemie, który nakłada na nas pewne zachowania i postępowanie od początku naszego życia. Najpierw szkoła potem studia, praca, założenie rodziny - żyjemy według narzuconych kulturowo schematów i wierzymy, że to da nam prawdziwe szczęście.  System jak taśma produkcyjna wiezie ludzi przez sztuczną rzeczywistość - każdego mierzy tą samą miarą, dla każdego ma te same rozwiązania i wzorce. W ten sposób wypierane są indywidualne cechy i upodobania człowieka, zanika wiara w siebie i prawdziwa natura. W naszej firmie chcemy promować nową jakość życia, gdzie nigdzie niczego nie musisz robić ani mieć, aby być szczęśliwym. Wbrew informacją, którymi karmi się społeczeństwo  - nowy samochód , nowe mieszkanie, pyszne płatki śniadaniowe, certyfikaty, rosnące sumy na koncie nie uczynią Cię szczęśliwym. Mogą jedynie wprowadzić Cię w taka iluzję. Wszystko czego w życiu potrzebujesz jest już w Tobie i zawsze tam było, by to odkryć trzeba się zatrzymać, wyjść z tłumu, uwolnić się od ograniczających przekonań i pójść własną drogą. 
To co robimy, nasze projekty, cała idea i motywacja do działania wynika z tych właśnie przekonań. Wierzymy, że świat może się odwrócić o 180 stopni na lepsze i wbrew pozorom jest to bardzo proste."


Produkty marki HI można kupić w sklepie i na stronie www http://hi-everybody.com/en/http://www.shwrm.pl/marki/hi-b.html  oraz na targach :) Zapraszamy też na FB : http://www.facebook.com/hieverybody.shop :)


"Marka kierowana jest do ludzi w każdym wieku, idea jest tak uniwersalna, że dotyczy praktycznie każdego, wszyscy mogą się z nią utożsamiać. W nowych kolekcjach chcemy wprowadzić styl bardziej undergroundowy i designerski, ale dla tych, którzy lubią proste i klasyczne kroje zachowamy standardowe projekty. W każdej chwili swojego życia, nieważne czy masz 19 czy 85 lat możesz być kim chcesz - odważ się i zacznij tak myśleć ! Wszystko zaczyna się w Tobie . "





Za rozmowę dziękuję Maćkowi  :)

Pozdrawiam

Alicja Jurkowska








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz