środa, 22 maja 2013

Ćwierćfunciak - nowy burger bar na wysokim poziomie :)

Ćwierćfunciak działa od niedawna, znajduję się na warszawskim Muranowie przy skrzyżowaniu ze Stawki i Andersa. Jest kolejnym burger barem w stolicy, ale dla mnie mimo wielkiej konkurencji bardzo się wyróżnia.

Zacznę może od wystroju. Jest małe, ale na tyle duże, ze można spokojnie usiąść i zjeść a przestrzeń jest tak zagospodarowana, że zmieściło się nawet sporo stolików. Nawet nazwałabym to miejsce zdecydowanie bardziej restauracją niż burger barem :)  Jest bardzo ładnie i ze smakiem. Mój klimat.
Menu małe ale treściwe, znajdziemy kilka rodzajów burgerów i zupę ( ja jadłam gulaszową, której nie mam na zdjęciu, ale była pyszna i sycąca ).




W środku panuje bardzo kameralna i miła atmosfera, cała załoga jest bardzo przejęta i jestem pewna już na samym początku, że dopieszczają starannie każde danie. Miło i sympatycznie. Czekając na swojego klasycznego burgera czeka mnie nie lada niespodzianka bo dostaję CZEKADEŁKO ! :) I to nie byle jakie bo grzanki z hummusem własnej roboty i ruccolą : ) A najśmieszniejsze, że ostatnio właśnie o tym myślałam, że jak tyle czeka się na burgery to miło by było jakby były czekadełka i proszę, bardzo pozytywne zaskoczenie a w dodatku pycha :)


Ku mojemu znowu bardzo pozytywnemu zaskoczeniu burger podany jest rewelacyjnie ! Na deseczce, z pieczonymi ziemniaczkami, sałatką coleslaw i 2 sosami - bardzo ładnie i tyle dodatków ! Sam burger jeden z lepszych jakie jadłam, mięciutka bułeczka, pyszne mięso w środku dużo zielonego. Rewelacja i dla oka i dla podniebienia :)



Już nie mogę się doczekać następnej wizyty szczególnie, że Ćwierćfunciak stawia też na sezonowe warzywa jakim są teraz szparagi i znajdziemy z nimi kilka ciekawych pozycji od zupy po grillowane szparagi i czekadełko do hamburgera w formie szparaga, co jest następnym mega zaskoczeniem, że w burger barze znajdziemy trochę warzyw takich jak szparagi :D


Polecam wszystkim naprawdę bardzo serdecznie, z Ćwierćfunciaka mocna trzymam kciuki, ale nie martwię się bo idą naprawdę w dobrą stronę i wyróżniają się na warszawskiej burgerowej mapie.

FB : https://www.facebook.com/cwiercfunciak?fref=ts


Pozdrawiam

Alicja Jurkowska

2 komentarze:

  1. Ja uważam że w tym lokalu burgery niestety, a uwierzcie mi ubolewam nad tym, są bez smaku. I żadnego czekadełka nie było ...

    OdpowiedzUsuń
  2. smak każdy ma inny, ale czekadełko zawsze dają a byłam już kilka razy.... :)

    OdpowiedzUsuń