czwartek, 9 maja 2013

BUŁKĘ PRZEZ BIBUŁKĘ, czyli brunche idealne

Jeśli jeszcze nie znacie mokotowskiej restauracji Bułkę / Bibułkę, to warto to nadrobić. Bowiem na Puławskiej 24 znajduje się lokal niebanalny, z tą iskrą poszukiwaną przez wielu. Niby wszystko jak wszędzie, a jednak inaczej. Sporo się tu dzieje, wielu poszukiwaczy dobrego smaku można tu spotkać, a jednak jest przyjaźnie i spokojnie. Oprócz zwyczajowych, siedzisk na środku znajduje się wspólny stół, który choć na początku trochę mnie onieśmielił, to później dał mi poczucie przynależności i wspólnoty lunchowej. Piękne kwiaty dopełniły dzieła. A to dopiero początek :)




Najlepiej wpaść tu na śniadanie, drugie też, podwieczorek i lekki lunch też wchodzi w grę. Lokal chyba najbardziej słynie z grillowanych kanapek, podawanych na drewnianej, grubej desce, która robi świetny klimat dania. Kanapki, to małe kulinarne dzieła sztuki, kolorowe i zdrowe. Od serowych niespodzianek po mięsne bomby.

Natomiast ja na  początek wybrałam staropolską zupę koperkową i się nie zawiodłam, głęboki smak i kremowa konsystencja. Zupy w Bułce, to kalejdoskop, co dzień z innej części świata. Cena 9 zł.


"Na drugie" zaserwowałam sobie sałatę rzymską. Jak już się wiele razy przekonałam nawet najprostszą rzecz można zepsuć, ale nie na Puławskiej 24. Tu znają się na rzeczy i wiedzą, że czasem mniej znaczy więcej. Krucha sałata, przypieczony, cieniutki boczuś, przyprawiony kurczak i aksamitno-aromatyczny sos. Dla takich chwil warto żyć.



W brunchowym raju znaleźć muszą się też słodkości. Tu jest ich pod dostatkiem. Od Pan Kejków, przez niebanalne koktajle owocowe po bezy z owocami, eklery, makaroniki czy tary, croissanty i ciasta domowe. Do tego kawy wszelkiej maści, a nawet wina czy inne procenciaki.







Ogólnie miejscówka z jajem, z klimatem, urocza i, co najważniejsze, wiedzą jak dopieścić warszawskie podniebienia :) Zaspokaja wiele zmysłów...

Puławska 24

Pon - Pt.: 08:00 - 22:00
Sob.: 09:00 - 22:00
Niedz.: 09:00 - 16:00
Numer telefonu 794 000 634, 796 214 488, 22 465 82 66
https://www.facebook.com/bulkeprzezbibulke?fref=ts - zaglądajcie na fejsa B/B, super info, fajne konkursy, piękne fotki :)

Beata Rosłoniec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz