niedziela, 26 sierpnia 2012

POOL&CAFE W ANINIE

         Mieszkając na Wawrze często narzekam, że tak daleko od centrum, że tu u nas, to tak mało się dzieje i te atrakcje takie prowincjonalne. Teraz zwracam honor mojej okolicy... Odwiedziłam nowoczesny, z klasą basen w Aninie. Nie wiem od jak dawna jest czynny, ale ja trafiłam tam dziś przed południem i jestem bardzo zadowolona. Wnętrza są nowe, czyste, dość przestronne i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Oprócz basenu małego i dużego, zjeżdżalni jest też sympatyczna sala relaksacyjna z dwoma saunami, jacuzzi   i basenem zewnętrznym. Można skorzystać z masażu.

http://www.osir-wawer.warszawa.pl/
Dodatkowo fitness, squash, skatepark, a w sezonie zimowym lodowisko. Ceny są przystępne, 14 zł za godzinę. Mimo, że byłam w godzinach szczytu zrelaksowałam się i wypoczęłam.
 
Wisienką na torcie okazała się przybasenowa kawiarenka. Zazwyczaj w takich miejscach sprzedaje się gotowe, plastikowe dania. Tu zostałam pysznie zaskoczona. Lemoniada i naleśniki z serem i malinowym musem były, jak to mówi mój tata, prima sort (dla niewtajemniczonych - pierwsza klasa)  :D
Poza tym w menu pizza z pieca, obiady domowe, duży wybór kaw i świeżych napojów, śmieszne słodycze. Z premedytacją polecam to miejsce.

2 komentarze: